Nech si to už vypracovat!

V poslední době mě trápila klesající tendence u počtu návštěv mých webů. Každý měsíc šla návštěvnost dolů a dolů, až v posledním roce klesla na polovinu oproti loňským návštěvám ve stejném měsíci. Všichni mí známí, kteří podnikají mi říkali, že je třeba udělat nějaké změny. Rozhodla jsem se tedy! Analýza klíčových slov bude to pravé! Našla jsem si tedy společnost, která se obdobným věcem věnuje a poskytuje takové služby. Nabídli mi samozřejmě nejprve kompletní analýzu, kterou jsem přijala, protože ji i provádí zcela zdarma.

Co to obnáší?

Zajímalo mě, co všechno to obnáší. Samozřejmě mi ochotně vysvětlili, že zkontrolují strukturu mého webu, interní duplicity textu, sitemapu, title, meta descrtiption a prolinkování webu. Nevylučovali ani další kontroly podle zkušeností s různými typy vyhledávačů.